Frukost.

Morrn.
Knappast en sån där god morgon som jag hoppats på men den duger.
Tanken var att jag skulle ut i skogen och ta några kilometrar nu på morgonen  men jag mår helt enkelt inte rikigt bra.
 Jag låg hela kvällen på soffan men ett bultande ansikte (bihålorna) och en trött kropp.
 Det är så trist att vara krasslig, fast i och för sig så sker det ca 1 gång om året så jag kan leva med det.

Tack och lov att man är så frisk och stark som man faktiskt är, annars hade det aldrig gått att driva ett företag.


Nu är det mysmorgon hemma i soffan ända fram till 09:00.

 


Idag äter vi jordgubbar/blåbär med yoghurt och till detta en smoothie men blåbär, ananans och apelsinjuice.


Kommentarer
Postat av: PAUSE

jag mår inte heller bra :( haft huvudvärk i flera dagar

2010-09-01 @ 18:09:11
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0