Onsdagen i bilder.

Här kommer de utlovade bilderna från onsdagen. Herregud vilken kväll vi hade.
Vi startade med att äta på Antons klockan 18:00, maten var grymt bra! Efter maten gick vi hem till vår kära vän Emmelie som hade styrt upp festen. Det fanns allt man kunde önska sig. Vi åt ost i massor, drack bubbel och blandade drinkar. Vi hann även med att vara ute på Nivå till 03:00, där jag träffade på 2 olika personer under kvällen som jag inte kände igen men ändå höll masken och pratade med. Tro mig, det är inte så lätt att känna igen folk som man inte sett på 10 år, speciellt inte när jag har farit land och rike runt och träffat massa anda folk under åren.

Efter att ha blivit utkastade från Nivå så blev det efterfest som innerhöll inslag av allsång, armbrytning, vals och lekar. En efterfest värd vuxna. ;) När klockan närmade sig 06:00 var det slut på det roliga och vi gick hem.

Dagen efter packade jag ihop mina saker som jag spridit ut i Carins lägenhet under 1 månads tid och tog förväl av min vän som hängt med mig i nästan 1 månads tid. Ett inlägg om denna donna utlovas inom kort. Jag grät och änglarna grät när jag packade in mina saker i bilen och for ut till min barndomsö igen.

(helvete, skitdatorn vägrar ladda upp bilderna, får försöka igen lite senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0