Dags att röra på fläsket.

Jag har knappt rört mig på 1 månads tid. Det har varit små korta promenader till och från badplatsen och upp och ner från båten. Den enda träning jag har fått är när jag öppnat upp bag in boxen med rosévin eller sprungit till närmsta kiosk för att köpa cigg. Jag har druckit lite väl mycket rosé och rökt omänskliga mängder cigg, jag hoppas inget barn läser min blogg för den skulle nog kunna beskrivas som närmast skadlig.

En sak ska ni ha klart för er och det är att jag är en livsnjutare som lever i nuet. Jag gör det jag vill göra och kör mitt race.


Nu ska jag piska igång kroppen med 10 mil på cykel, nu ska den få jobba, svettas och svida weha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0