Älskar när SMHI har fel.

Igår var planen att vi skulle åka till Öland idag men då skulle det regna i dagarna 5 så vi struntade i det. Nu när jag slog upp mina blå så ser jag att det är klarblå himmel. Nu blir det en dag på stranden och ikväll tar vi fram grillen för att ta solnedgången på någon klippa i Karlskronas skärgård.

Här kommer lite bilder från helgen som spenderades i Teckomatorp och Malmö. Jag gillar verkligen Malmö, det är en underbart levande stad och människorna är störtsköna. Vi hamnade på samma hotell som AIK:s fotbollslag, trippade förbi köer på nattklubbar och drack drinkar som om det inte fanns någon morgondag. Det var en härlig kväll med härliga människor.




I fredags tog jag och satte mig i bilen för att ta mig ner till Skåne där min kompis Sandy bor tillsammans med sin söta dotter och fina karl. Huset är under renovering men är heeeelt underbart!Det är inte alla som bor på en gård med allé.


Nathalie, världens sötaste lilla pyre som låter mig pussa och krama henne hur mycket jag vill.

Mitt sovrum, jag älskade rummet över allt annat och hade kunnat bo där i en evighet.


På lördagen tog vi tåget från Kävlinge till Malmö.


På tåget träffade vi de här trevliga karlarna som bjöd oss på varsin cider, då var klockan 11:00.


Vårt rum var härligt rymligt och vi kunde sprida ut oss bäst vi ville.


Vår egna lilla lounge på rummet.


Redo för en kväll i Malmö.


Tack och hem Teckomatorp och Malmö, det var roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0