Gårdagen, en arbetsdag i mannaminne.

Hej på er!

Jag vet, dåligt med uppdateringar igen men än en gång så har det gått i étt för mig. Gårdagen slutade med 18 timmars arbete, haha. Jag ska inte klaga, många kom, många minglade och många ställde frågor. Vårt mest populära moment var nog när vem som helst fick in och laga sin egen latte, självklart med våra hjälpade händer. Kön ringlade lång!
 Idag är det en ny dag, närmare bestämt lördag. Dags att ta nya tag.
Jag önskar att jag hade hunnit springa efter jobbet men vi får se hur formen känns, jag är trots allt ganska sliten.

Ikväll vankas det mat. Oxfilé med diverse tillbehör ska slängas ihop. Jag tror bestämt att det kommer att bli en 3-rätters för det är vi värda.
=)

Dags att kila, plikten kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0