Tillbaka i fas!

Vilken dag! Det har varit smällkallt i Göteborg, snön har knarrat under folks fötter där dom gått och var och varannan person har använt solglasögon. Solen har strålat och värmt våra bleka lekamen. Vi passade på att inviga vår uteservering idag då solen kikade ner vid 15:00.
Ja, alltså vi ställde ut 2 stolar och 1 bord.
=)

Jag fortsatte denna fantastiska dag med att köra 11 kilometers löpning. Det var som balsam för själen att springa med solen i ansiktet och gnistrande snö så långt ögat kunde nå.
Nu ska jag koppla av efter en urursel sömnlös natt.



 
23 år mellan bilderna. Carin lyckades knappa in någon centimeter på mig under åren.


Hubbabubba, tefat och banankolor. Nostalgi utan dess like.


Ingen som missat att vi bara fyller 29 år?


Carin fick en tuggummimaskin, ren lycka för fördelsedagsbarnet!


Givetvis så serverades det goda drinkar med lysande drinkpinnar.


Varför dricka 1 när man kan ta 2 samtidigt?


Varför dricka Mojito i små glas när man kan blanda i 1-liternsflaskan?


Sen gick Carin lös med tulpanvasen och blandade till en 3-litersdrink som hette duga.


Antar att de flesta inte pyntar sina drinkar med en hel annanas men det gjorde minsann Carin!
-Vi måste ha färg, massa färg!


Min fina lilla fjant till lillasyter kikade förbi, det gjorde mig glad!


Carin höll fanan högt hela kvällen.

Vi hittade även en ny vän som vi 30 minuter senare hade glömt av.

Tack till alla inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0