Frooshilicious.

God morgon vänner.
Idag har jag en härlig träningsvärk i mage, triceps och rygg. Känns skönt att vara på gång igen.
=)

Vill bara tipsa om dessa små läckerheter som heter Froosh. Vi har dom på jobbet och jag är väldans förtjust i dom. Det är smoothies med endast frukt, alltså inga tillsatser eller färgämnen. Igår tog jag flaskan längst till vänster som innerhåller ananas/banan/kokos och mixade med ett gäng frysta jordgubbar,

Det är givetvis bättre att äta färsk frukt för jag misstänker att de måste pastöriseras ganska hårt för att palla hållbarheten och då tappar man massa nytttigheter.
MEN, om du är på språng så är detta en bra mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0