Träning och frukost.

God morgon! Idag är det värsta höstrusket här i Göteborg, det blåser storm och är allmänt mörkt. Sommaren är defenitivt över, buhuuuu. =( Om jag hade fått välja hade vi haft sommar 10 månader om året.

Idag pallrade jag mig upp 06:00 för att sedan masa mig iväg till gymet. Sista gången jag satte min fot på gymet var i maj så det var ett härligt pass.

Nu är det mysfrukost och avslappning i en hel timma innan det är dags att göra nytta igen, lyxigt.


Idag dricker vi smoothie med ananas, mango, jordgubbar, blåbär, banan och apelsinjuice, till detta äter vi yoghurt med jordgubbar, banan och nektarin.Det är viktigt att äta frukt. =)
 Kaffet som jag dricker är numera en höstblandning istället för sommarblandningen som jag sippat på de senaste månaderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0