Squash.

Idag har jag spelat squash.
Jag brukar försöka få till ett pass en gång i veckan.
 Det är en rolig träningsform som innerhåller ett högt tempo och snabba vändningar. Svetten rinner i floder och blodet sprutar, haha....nä så allvarligt är det inte men en armbåge eller ett knä brukar få sig en törn då jag krockar med betongväggen.

Som vanligt tar jag med min ryggsäck med träningskläder på morgonen och byter därefter om på jobbet när jag slutat.
 Det tar minimalt med tid och jag får maximalt med tid över till annat.

 


Kommentarer
Postat av: Virginia

Träna skulle jag oxå behöva göra;) Var ett tag sen sist.. haha



Allt bra?

2010-08-31 @ 19:50:40
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0