Sicken skitdag.

Jag kände så fort jag vaknade att denna dagen inte skulle bli bra.

 Humöret som brukar vara på topp var nere i en avgrund någonstans. Alla mina morgonrutiner som brukar gå smidigt och snabbt gick klumpigt och trögt. När Johanna bankade på dörren lite över 07:00 visste frustrationen inga gränser.
Det som möter mig i dörren är en feberglansig och svag Johanna, stackaren hade blivit sjuk under natten och efter ett noga övervägande så bestämde vi oss för att skjuta upp öppningen tills imorgon.

Glömde jag nämna att vi satt upp lappar över hela staden om ett öppningserbjudande idag?
Jag fick snällt gå runt och ta ner alla lappar och istället förbereda inför morgondagen.

Nu ska jag tänka ljusa tankar och hoppas på att min andra arbetsdag kommer gå någolunda mer smärtfritt.

Slänger in en bild som gör mig glad.


En av alla underbara dagar nere i karlskrona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0