Länge leve oss.

Har faktiskt jobbat idag. Jag och Johanna uträttade lite ärenden på Göteborgs gator. Under tiden såg vi 6 kunder till oss, varav 3 stannade och pratade med oss. Nu är vi mer sugna än någonsin på att öppna upp igen.

Folk har varit och ryckt i dörren på Con Amor och folk ringer oss och undrar när vi öppnar igen.Vi kommer att öppna upp måndagen den 16:e augusti.

Väl ute på stan så gick vi förbi Indiska. Titta vilka fina plagg jag köpte på Indiska, det var sommarrea så jag tjänade 500 spänn på affären.

=)




Härligt höstiga klänningar som kommer att användas flitigt.

Vi var även förbi våra kaffeleverantörer på daMatteo. Det kommer att bli en spännande kaffehöst, det kan jag lova er.


Helt nyrostade bönor, vi är dom första ut att prova denna blandning, det finns varken namn eller info om bönor. Jag älskar mitt jobb.

Både jag och Johanna längtar till att få komma igång igen MEN innan vi öppnar upp på måndag så kör vi ett sista ryck. Ikväll sticker vi ut på 2:a långgatan och lever rövare och tidigt imorgon tar vi bussen upp till Oslo för lite business och plesure.
Dags att än en gång packa väskan.

Om jag inte hör av mig så vet ni varför.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0