Farväl mitt vackra Karlskrona.

Det är vackert väder idag, solen skiner och fåglarna kvittrar.
Nu sittar jag här ute på Hasslö, sista gången på länge.
De senaste dagarna har jag tagit förväl av Karlskrona och min skärgård som jag tycker om så mycket. Vetskapen om att det kommer att dröja ett helt år innan det bär av ut på sjön igen gör mig vemodig.

Det är jobbigt att slita sig, jag har blivit så fäst vid Karlskrona och mina vänner att det plötsligt känns oviktigt att resa upp till Göteborg igen och driva mitt företag. Men med så många andra sommarförälskelser så falnar känslorna ut med tiden och jag vet att jag inte kommer att dö av hjärtesorg.

Om en liten stund bär det av upp till Göteborg, semestern kommer att hålla i sig 1 vecka till.
Tack och lov.

Tack Karlskrona och tack Karlsrkonaborna som har förgyllt min semester med skratt och tokigheter.
Det största tacket går till er mina UNDERBARA vänner som funnits där och gett mig min bästa sommar någonsin.

All kärlek till er.



Borgmästarkajen där jag var på båtfest för några veckor sedan.


Den traditionsenliga Blekingeekan.




En av våra häliga gågator.


På denna gata har det hänt ett och annat.


Lilla Dragsö.


Den fina lilla bastun tanför Saltö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0