Att sakna.

Jag älskar mitt liv, tro mig.
Jag är oehört lycklig för det jag har och det jag håller på med. Mina dagar är fyllda av aktiviteter som jag trivs att sysselsätta mig med. Det är knappt att jag hinner med allt som jag vill göra. Det finns bara en sak som jag inte hinner med och det är mina vänner.
 Eftersom jag varit på resande fot sedan 2003 har många vänner försvunnit, några har jag dock kvar och det är dom jag saknar. Mina vänner i Karlskrona som jag allt för sällan hinner träffa när jag väl är hemma och min kära vän i Oslo som jag inte fått träffa på över 7 månader.

Jag har helt enkelt inte friheten längre att göra som jag vill.....vilket jag ALLTID haft innan. Blev jag sugen på att resa sa jag bara till chefen att jag skulle iväg ett par veckor och sedan beställde jag en resa. Ja, så har mitt liv sett ut i många år. Har det inte passat så har jag bara tagit mitt pick och pack och stuckit.
 (Jag är svårslagen i flyttningar, jag lovar)

Nu har jag skaffat mig en annan frihet, friheten att betämma och vara min egen chef. Chefen kan ordna mycket, styra och ställa bäst hon vill  men tyvärr kan hon inte ordna några resor till nära och kära.

Jag önskar att jag kunde vara mer delaktig i ert liv och ni i mitt.

Jag saknar er, bara så ni vet.


Hej från mig uppe på Guldheden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kära vän och syster!

Där du är finns vi..bara ett telefonsamtal bort. LOVE YOU!!!

2010-04-14 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0