Muta är det bästa.

Numera när man är ägare av ett p har jag insett vilket hett villebråd man är. Eftertraktad som få.
Jojemän.
I leverantörers ögon är vi guld värda.
Nästan varje vecka kommer det in säljare. Dom vill sälja dörrmattor, kassaapparater, drycker, plåster och fan och hans moster. Det bästa jag vet är att stå med skeptisk min och med armarna i kors och lyssna på vad dom har att erbjuda. Som regel är det ointressant skit men ibland är det riktigt bra grejer.
Nu i ett par veckor har det kommit en kille till oss från ett konkurrerande kaffebolag, han trugar, pockar och mutar. Vi älskar honom för varje gång han kommer så har han med sig något. Denna gång blev det en liten goodiebag med italienska drycker och lite kaffe.
Vad han inte vet är att vi aldrig kommer att byta bort vårt grymma kaffe.

I veckan ska någon dam komma med varuprover på kanelbullar, tjohej vilket kalas vi ska ha på jobbet, jag och Johanna.



Kaffe, choklad, italienska juicer m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0