Jag och min stora trut.

När kaffemaskinsteknikern var här i måndags för att hämta in espressomaskinen för reparation så önskade jag att jag aldrig mer behövde se fanskapet.
Man kan säga att min önskan uppfylldes på ett annorlunda sätt.
 
Idag ringde vår kära tekniker och fällde domen, det skulle kosta apmycket att laga det som var fel MEN eftersom han gillade oss så erbjöd han sig att köpa vår skrotmaskin och för en nätt summa pengar istället låta oss köpa loss lånemaskinen.
Samtidigt så har vi fått ett erbjudande från da Matteo och att köpa loss en maskin av dom. Deras maskin är gudomlig! Den är vit, vacker och otroligt stilren MEN den skulle nog inte passa in hos oss, den är helt enkelt för fancy för att göra sig hos oss.

Ja, så numera har vi en ny espressomaskin. Om jag får säga det själv så är det grym, jag älskar den från topp till tå. Lite fattigare men mycket lyckligare.

Det är roligt det är med shopping säger jag bara.
=)



Vår nya bäbis som vi ska vårda ömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0