December?

Tack Emelie.
 Jag skrev att det var december imorse, det är ju dock november, hähä. Jag och namn kommer inte alltid överrens, nästan aldrig om jag ska vara ärlig. Namn på personer är mitt värsta, j a g kommer inte ihåg, någonsin! Tack och lov så har jag andra kvaliteér som gör att jag kan klara av vardagen och sköta mitt företag. =)

Revisorn var hos oss idag, hon är så himlans bra!
Allt såg ut att stämma, någolunda. Det var bara lite småpill som vi ska korrigera, tur var väl det.
Jag hade byggt upp en jättegrej av det hela.
TÄNK OM ALLT ÄR FEL OCH SKATTEVERKET KASTAR MIG I FÄNGELSET???
Tack och lov så slapp jag det denna gång.

Nu är det dags för smågrisar att sova, som min mamma alltid sa.
Så, nu kastar jag in handduken.
Tack för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0