Mysig dag

Nu har jag legat på soffan och myst hela eftermiddagen.
Jag har ätit pizza, tittar på film och sovit, så himla gött!

Jag har även har fått en födelsedagspresent av min storasyster,
jag kunde inte vänta tills imorgon så jag öppnade den idag.
Det var en bok som heter "konsten att träna,äta och må bra!"
En jäkligt intressant bok där filosofin går ut på att man ska äta
ekologiskt, träna rätt och skippa vetemjölet och sånt.
Detta är jag väldigt intresserad av så nu kommer jag att lusläsa.

Imorgon bär det av, ja!
Imorgon susar vi ner till Varberg och myser loss på spa, ska bli härligt!

Inget kalas, ingen stress, inga måsten.
En perfekt födelsedag helt enkelt.

28 år, en bra bit in i livet men ändå en hel framtid till mitt förfogande.
20 år sedan man tog hål i öronen första gången, 14 år sedan första
fyllan, 10 år sedan första piercingen blev satt, 4 år sedan man träffade mannen i sitt liv,
3 år sedan man flyttade till Göteborg.
Ja, livet går snabbt mina vänner, utan tvekan.
Ta vara på den tid ni har och njut av de små tingen som vi omger oss med dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0