Härliga söndag.

Festen igår var lyckad!
Jag anser att en fest är lyckad när jag vaknar upp dagen efter en fest
utan timslånga minnesluckor och en helvetes ångest.
Min sambo förlorade inte sin flickvän för en kväll och jag förlorade inte mig själv.

Mycket har ändrats i mitt liv efter samtalet doktorn,
jag håller igen och låter inte djävulen gå lös fullständigt.

I vilket fall som helst ska jag ha en vit månad,
antigen i augusti eller september.

Idag har jag bara slappat,
ätit lång frukost, läst mina tidningar och tittar på "My name is Earl", sovit lite till.
Vid 16:00 gjorde vi ett ryck, tog en promend ner till Linné och käkade söndagsmiddag och fikade,
helt underbart!

Nu är jag tillbaka i soffan,
godis är inköpt, check
hyrfilm redo, check
myskläder på, check

Nu blir det slappe hela kvällen!





Så här fint väder var det ute på landet igår.




Den bästa mannen i hela världen.




Söndagspromenad i Linné.




Söndagsfika i Haga.




Tack för söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0