Fotboll och squash

Spelade fotbollsmatch igår,det gick sådär kan man säga. =)
Vi åkte på storstryk helt enkelt, motståndarna var duktiga och vi kämpade på så gott vi kunde (läs: krälade i stoftet).
Får trösta oss med att dom ligger 1:a i serien, vi ligger 3:a.

Spelade squash nu på morgonen med min sambo.
Jag vann 3 set och min sambo vann 2, vilket resulterade i att jag vann,yes, yes, yes!!!!

Har bara spelat 3 gånger men man kommer fort in i det och jag har börjat att verkligen älska det.
Det gäller att ha kondis och styrka, vilket jag för tillfället håller på att träna upp. Frågan är om jag någonsin kommer att kunna hålla den formen som jag gör nu. Det är lätt att träna när man inte jobbar 200 timmar i månaden. =)
Vi får se hur det går sen när vi väl kört igång på allvar.

Nu måste jag jobba lite, ska ringa några revisorer idag, man måste visst ha det när man startar privat aktiebolag.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0