Min helg.

Det har varit en fin helg.
Min kära moder och fader har varit på besök sedan i fredags.
Jag har tagit med dom på picknick, vi har bestigit berg och druckit vin
i massor.
Det är det som vi har gjort i runda slängar.

Imorgon reser vi tillsammans från Bergen till Göteborg,
dom ska passa på att semestra även där i ett par dagar.
Föräldrar passar på att besöka helt enkelt.

Det är roligt att vara med mamma och pappa,
plötsligt så blir man ett barn igen, vare sig man vill eller inte.

-Gå inte för nära kanten unge!
(jag gick tydligen för nära ett "stup" enlligt pappa.
Eller
-Lilla söta barn, du har ju feber!
(jag fick feber igår och detta konstaterade dom genom att känna mig på pannan)

Jag träffar mina föräldrar ca 4 gånger om året, det räcker.




Stros bland gamla hus.




Hittade ett litet hus.




Kunglig utsikt uppe på fjället.




Ulriken, 600 möh.




Där nere ligger Bergen!




Detta kommer jag att sakna, oehört mycket.








Ännu en topp avklarad och avbockad.




Hjotron?




Efter en dag uppe på fjället tog vi och satte oss på vår balkong och drack vin.




Underbara solnedgång.




Detta kommer också att saknas.




Tack och hej Bergen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0