Tradition som ej får glömmas.

Jag gillar läget nu, tycket att allt är toppen. Numera när Kristoffer inte är hemma och jag själv stiger upp på morgonen så låter jag tv:n vila, likaså radion. Jag sitter i soffan och stirrar in i väggen och låter tankarna jobba istället. Ibland kommer jag på bra saker, ibland dåliga.
Nog om det.

Vilken urmysig dag det varit på jobb. Vi har jobbat, fikat och bjudit stammisar på kakor. Som jag älskar mitt jobb och mitt underbara lilla café.

Idag är det dagen innan nyår. Som regel är det idag man köper alkohol inför nyår men råkar dricka upp den dagen innan. I vart fall brukar det bli så för mig och mina vänner. Inte kan man vara perfekt.
I vart fall så står det spelkväll på schemat. Det kommer att bli en knivig kväll.
Må bästa kvinna vinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0