Packa om...igen.

Jodå,nu är det dags igen.
Om någon timma tar vi en roadtrip norröver.
Från början var det snack om båtsemester men eftersom
vädret är lite ostadigt så tar vi hellre bilen.
Vi kommer att vara borta fram till på torsdag.

Nu tillbaka till helgen.
Sandys 30-årsfest var hur trevlig som helst.
Hon och sambon bor på en stor bondgård utanför Teckomatorp.
Skåne är ett jäklar fint landskap, solen sken på oss undet hela vistelsen.
Igår var jag en smula sliten, jag sov mest hela dagen. =)

Om jag låter stressad så är det nog för att jag är det.
Uppdateringar kommer men det dröjer nog ett par dagar eftersom jag är på
resande fot.

Ta hand om er!



En sväng förbi Max, ett måste när man är ute på vägarna.
Notera mitt nya hår,jag ser ut som en korsning mellan en albino och Donnatella
Versace.


Inte alla som har en allé in till sitt place. =)




På upptäcktsfärd ute i ladorna.




Passade även på att träna lite inför korpsäsongen som snart drar igång.




Förberedning...




Här fick vi bo,rena rama lyxen. =)




Jag och födelsedagsbarnet.




Varför inte?




Varför inte?








Härliga Sandy!




Sandys sambo Janne, full och glá!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0