Nöden har ingen lag.


Ut med spriten och in med yoghurten.
Vi har det lite dåligt med kök och sånt här på hotellet men minibaren funkar fint.



Nu har jag varit ute och sprungit en runda, himla skillnad att springa på asfalt
istället för kuperad i terräng, avverkade 12 km utan märkbar ansträngning.

När jag kom tillbaka skulle jag duscha, det tog mig 5 mnuter att fatta hur man
satte på skiten.
Vad är det för fel på dom vanliga vattenblandarna???
Allt är design ut i fingertopparna.

Nu blir det kudden, ny lååång dag imorgon.

Just det, vet ni var chefen placerat oss denna gång?
Jodå, på horgatan, fast i Oslo,....igen.
Här är det lite mer livat än i Bergen om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0