Mycket som sker!

Idag har det varit en lång dag....igen.
Jobb 12 timmar, sedan middag med chefen.
Jag har en härlig chef eller egentligen ex-chef,
man kan säga att han är väldigt generös och impulsiv.
Idag fick vi ett erbjudande som vi hade ännu svårare att tacka nej till.
Vi blir här alltså ännu en vecka.

Jag ska ju springa midnattsloppet på lördag men får kanske strunta i det.
Det blir lite stress att åka hem på lördag kväll, springa loppet och sedan åka tilbaka igen
på söndag eftermiddag.

Idag fick vi våra papper från skattekontoret, vår F-skattsedel.
Man kan säga att det är ett körkort för företagare.

Jag har ett företag hemma som väntar på mig,
ändå stannar jag kvar i Oslo en vecka till och jobbar.
Visst är det härligt?

Mitt liv är hektiskt och helt underbart...inte ens jag klarar av att se vad nästa vecka ska komma med.

Nu måste jag sova...upp om några timmar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0