Livet är allt bra härligt.


Chefen ringde när vi var på väg till vårt hotell och hoppades att rummet var ok.
Jag sade till honom att han mycket väl vet att vi inte är direkt kräsna,
vi kan lätt sova på en madrass på golvet utan problem.
Det var innen jag visste vad som skulle komma.

Givetvis så blidde det lite strul när vi skulle checka in men det löste sig ganska snabbt.
Receptionisten var trevlig och fixade.
Numera bor vi en en svit lika stor som min lägenhet.
Det är helt sanslöst, en lååååång korridor med massa dörrar till höger och vänster, speglar och glas överallt, vi har varsitt stort sovrum, 2 toaletter, 2 duschar och ett fett badkar.
Nej, jag klagar inte.
Det måste bestämt vara karma.
Jag gav ju ändå lillsyrran en klänning. ;)





Ser ni sängen där borta? Där bor jag.



Sovrum nummer 2.















Kommentarer
Postat av: Shotdragon

Jonas måste värdesätta er högt:=) Hoppas ni får det grymt i Oslo nu. PUSS

2009-08-16 @ 23:32:58
Postat av: carin trolle

ha ha bra karma. Ska nog också ge min bror en klänning!!! NJUT ha det bäst! puss och kram

2009-08-17 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0