Midnattsloppet!!!

Igår stack jag ut i skogen för en promenad men kroppen kändes pigg så det fick bli en lugn joggingtur på 1 mil istället. Det kändes många gånger bättre än vad det gjorde under Göteborgsvarvet, vilket såklart gjorde mig frustrerad. Jag borde knappt kunna röra mig två dagar efter ett sådant lopp, ännu mindre springa 1 mil på 57 minuter, vilket knappast är snabbt, mer behagligt.

Nu har jag fått mersmak. Tog precis och spontananmälde mig till Midnattsloppet som går av stapeln i slutet av augusti och som består av 1 mil. Det kommer nog ge en härlig kick att springa en sensommarnatt tillsammans med tusentals andra. Jag söker kickar som ni kankse har fattat vid det här laget.
Nu har jag någonting att göra under mina ledighet i sommar.
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0