Vet ni vad detta är?

Nääää, det är varken potpurri eller snacks.
Det är te. Under tiden som vi har existerat här i Göteborg så har jag bekantat mig lite med en kund som med jämna mellanrum kommit in och fikat. Det visade sig att han var importör av te samt jobbade som föreläsare om te.
 I mitt stilla sinne så kunde jag inte tänka mig någon bättre karl att prata te med. Jag är ingen expert men vill lära mig.
Igår fick vi in prover från hans företag.
OH MY GOD!
Te har aldrig luktat så förföriskt eller varit så vackra att se på.
Rosa rosenknoppar, stora jordgubbsbitar, vackra färger.
Jag blev paff.

Idag ska vi provdricka de olika sorter vi fick, ställa dom mot våra tunga storsäljande Kusmi som ligger så rätt i tiden.
Det är upp till bevis.
David mot Goliat.
Jag har en förhandsfavorit och jag hoppas att det håller hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Anna i Bergen

Hej girls! Vill ni ha en testperson runt påsk så bara säg till=) Jag gillar verkligen inte te för det smakar alltid så lite. Tro mig jag är den som har 4 stk kusmi tea bara för burkarna. Men detta ser sjukt gott ut. Gillar jag det så är det garanterat en succe=) Kram på er

2010-03-19 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0