Ambitiösa måndagar.

Måndagar är bra dagar.

Ja, jag vet att jag hatade måndagen för ett par timmar sedan men nu måste jag säga att jag gillar det.
Måndagar är en ny frisk start för veckan och för livet. Varje söndag sätter jag upp nya mål och planerar min träning så gott jag kan. Som sagt 2 löparpass och 2 styrkepass i veckan ska det hinnas med.

Idag har jag har hunnit med att jobba och springa. Idag fick det bli 8 km asfalt, jag skulle egentligen springa 11 km med jag fuskade, uhuhuhuuhu. Nä, det var faktiskt som så att jag inte pallade ha 1 liter vatten som skvalpade och tungde ner mina fötter under 11 km så jag  tog helt sonika och kortade ned rundan lite. Förhoppningsvis så kommer det ett torka upp i veckan så jag slipper springa med våta fötter.

Nu blir det hopp in i duschen och sedan ska jag faktiskt sätta mig och arbeta lite till. Det finns en hel del pappersarbete som måste göras och jag känner att jag har orken och viljan att göra det NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0