Tisdagar.

Visst är det skönt att vara uppe tidigt när man väl stigit upp ur den varma sängen? Jag sliter oftast med att få upp ögonen när klockan ringer men när jag väl kommit ur sängen så tycker jag faktiskt bara att det är skönt. Att starta dagen med lite skön musik ser jag som en bonus.

Nu är jag som sagt tillbaka, mer motiverad än någonsin till träning. Igår blev det 6 kilometer på asfalt, eller rättare sagt is. Det gick väldigt bra och jag förbättrade mina gamla resultat.

Antar att vila lönar sig.
=)

Idag blir det 11 kilometer asfalt efter jobbet. Det ska bli spännande och se hur det kommer att gå. Imorgon kommer jag att köpa ett årskort på gymet. Jag vill kompletera löpningen med styrka där jag lägger fokus på mage/rygg/ben. Detta för att kunna förbättra mina resultat och bli strakare i kroppen.

Göteborgsvarvet känns avlägset men jag vill vara i fin form då jag väl ska springa mina 2,1 mil.

Jisses, vem skulle tro detta om mig för 1 år sedan. Det är så att jag själv blir förvånad när jag tänker tillbaka på att det var i somras som jag satte igång med löpningen. Det har gått fort och detta är givetvis motiverande.

Nä, nu är det dags att ta tag i dagens arbete här i köket.
Ha en fin dag!


Köket på Con Amor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0