Såja.

Nu är vi i fas igen.
Jag drog mig lite för att ta på mig träningskläderna igen. Visste att det knappats skulle kännas som det gjorde för 2 månader sedan.
I vilket fall som helst gav jag mig ut i hällregnet, de första kilometrarna kändes tunga och det kändes som om benen drogs efter mig men plötsligt så kom kicken som jag väntat på. Jag sprang, sprang och sprang. Hela kroppen svarade med att spruta ut energi och jag kände hur jag började må så jävlar bra igen. Väl hemma var jag dyblöt av svett och regn samt riktigt trött i kroppen.

Jag letar hela tiden kickar och utan kickar mår jag inte bra. Löpningen är ett grymt bra sätt att utlösa dessa på.
Nu är vi glada igen.

Dags att packa för att sticka ut till Styrsö.
Tjohej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0