Vilken rivstart!

Halva dagen har gått och vi har fått massa gjort.
Nu har vi folk nere i lokalen som drar om sladdar och fixar med belysningen, det blir så jäklar fint!
Man kan knappt tro att det är samma ställe.

Idag har vi även haft ännu ett möte med kaffeleverantören. Dom kom till vårt ställe för att se om deras bönor gjorde sig i vår espressomaskin och visst gjorde dom det!
Herreguuuuud villket gott kaffe!!!
Jag har sörplat espresso hela morgonen och är helt skakis nu.
Alltså, det blir Da Matteo som vi tar kaffen ifrån. Bönorna är ekologiska och fairtrademärkta och kaffen rostas här i Göteborg. Kan det bli bättre???
Jo, just det. Behöver jag nämna att vi i nuläget är dom enda som kommer att använda oss av deras kaffebönor, ja förutom dom själva?
LYCKA!

Nu är jag hemma för att hämta lite grejer och äta lite lunch.
Inget mer bröd, jag lovar.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0