Öppning av Café Con Amor

Ja, kära vänner. Idag är dagen som jag väntat på i flera år. När jag var 18 år drömde jag om att starta eget, att jag 10 år senare skulle förverkliga min dröm trodde jag inte.

Vi har renoverat i 2 månader, det har varit motgångar och slit men till 99% ren glädje och entusiasm. Våra själar ligger inbäddade i Café Con Amors väggar. Det finns inte en fläck som inte fått vår tanke och omsorg.
Vi hoppas att detta ska genomsyra gästerna som kommer.

Nu sitter jag här med ett fånigt leende på läpparna och längtar ner till mitt älskade Con Amor. Vi har en viktig dag framför oss, allt måste vara perfekt, för idag ska vi sätta standarden.

Jag vill från mitt hjärta tacka alla som engagerat sig, inspirerat, uppmuntrat och stöttat.
Ni har verkligten hjälpt mig att hålla mig fokuserad och alert.

Jag ska ut på en ny resa, denna gång blir det inte fysiskt utan snarare fysiskt. Jag är totalt livrädd för första gången i hela mitt liv.

Massa pussar, kramar och kärlek.
Eder Jill


Kommentarer
Postat av: julbloggen

Hejsan!



Tänkte tipsa om min populära JULBLOGG.

Den har blivit utsedd till Dagens blogg hos en välbesökt bloggare och många har valt att länka till mig i sina egna bloggar! Inte dåligt va?!



Bokmärk eller lägg till på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all JULSTÄMNING den ultimata julbloggen bjuder på!



Kom gärna med tips på vad du vill se mer av. Jag tar tacksamt emot juliga förslag!



Vi hörs!



Elin - Julbloggen ♥



;)

2009-10-12 @ 12:05:06
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0