Nu händer det grejer!

Oj, idag har det varit ännu en lång dag men rolig dag.
Vi kämpar mot klockan, varje dag.
Det kommer att bli en händelserik vecka och det börjar bli dags att inställa sig på öppning.
.
Mitt liv kommer framöver att se ut så som det gör nu, gå tidigt hemifrån, komma hem sent.
Jag kommer vara den där kvinnan som alltid jobbar sent, aldrig hinner laga mat, tvätta eller umgås med barnen.
Sambon har markservice medan jag drar in cashen.
Haha, nä jag bara skojar.
Fast det ligger nog en viss sanningshalt i mitt påstående.

Idag var de förra ägarna inne och kollade, dom blev en smula stumma då dom såg vad vi gjort med lokalen.
Från att varit en liten mörk chokladbutik till ha blivit ett ljust, stilrent café med övervåning var nog inte helt vad dom väntat sig.
Dom tyckte i vart fall att det hade blivit jättefint och det gör oss glada.

Folk har börjat hänga på låset, det har blivit ett visst kaffesug bland de förbipasserande.
Vi kan knappt bärga oss innan vi får sätta igång med den första gästen.
=)

Nu måste jag göra mina avslappningsövningar så att kroppen håller ett tag till.




Taggad och redo för ännu en dag i paradiset.

Vad tycker ni om soffan?
Vi älskar den så himla mycket.
Johanna hittade den i en vintagebutik, vi målade den svart och lät klädseln vara kvar.
2 tillhörande stolar är också på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0