Lycka i dubbel bemärkelse!

I torsdags slarvade jag bort min splitternya kamera som jag fått av Kristoffer (skall dock inte förglömmas att han söp bort min gamla).
Jag har varit lite ledsen över det hela, skämts har jag också gjort. Jag har aldrig slarvat bort en kamera innan. Ok, jag har tappat kameran i vattnet, tappat i golvet och på sådana sätt brukt upp ett gäng kameror, men aldrig blivit av med en.
Idag rotade jag runt i tvättkorgen och gissa vad jag hittade där?
Jojemen, min kamera!
Gissa om jag är lycklig igen.
Fråga min inte vad den gjorde där.

Nu kommer det att poppa upp ett gång bilder här på bloggen igen.

Idag var bättre än igår, för varje dag som går upptäcker nya människor oss.
Det är en häftig känsla när människor väljer oss för att dom gillar stället och maten.

Idag var en annan journalist inne och tog lite "efter"-bilder, han gjorde en intervju med oss för ett par veckor sedan då vi fortfarande höll på att renovera.
Vi är tacksamma för all publicitet som vi kan få för tillfället.


Vi har ganska mycket tid över för tillfället och vad gör man då?
Jo, man bakar massa småkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0