Fredagar är fredagar.

Det får bli en kortis. Kom precis innanför dörren, ska laga tapas och fixa lite innan Sandy, Janne och lilla söta Nathalie dyker upp.

Vi har haft en förträfflig dag idag. Folk verkar gilla det vi gör och det är ju helt fantastiskt.
Det var fullsmockat från 12:00-16:00. Det satt folk överallt och åt musiga sallader och drack kaffe.
Idag var en kille inne och köpte 2 sallader, efter ett par timmar ringde han ner och sa att det var de bästa salladerna han någonsin ätit, till råga på allt ville han köpa ytterligare 2 sallader för att ta med hem.
JAG BLIR VARM INOMBORDS!

Nu ska jag ta ett glas vin och njuta av min någolunda lediga tid.

Förresten så ringde Kristoffer och sa att jag hade varit på radion igen! Christer i p3 körde en återblick och än en gång kom "kaffe med kärlek" på tal.
Visst lagar vi kaffe med kärlek allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0