Fredag, ladadiladada.

Fredagar är trevliga dagar.
Denna fredag kommer att bli lite trevligare än alla andra.
Det kommer att bli lite mer speciellt idag.

Om, och jag säger om gudarna är med oss så kommer vi att göra en liten smygöppning ikväll i samband med Kulturnatta här i Göteborg. Det kommer att bli ett enkelt upplägg och tanken är att vi ska visa oss samt känna lite på våra produkter i samband med köp.

Jag är otroligt lycklig.

Flickorna i Bergen: Tack för alla fina ord, dom värmer massa. Jag förstår om ni inte kan komma ner bums men kom ner när ni har lite tid över. Jag och Johanna saknar Bergen och er.


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vad ni är söta! Jag tog åt mig den med flickorna i Bergen;))Jag och Nanna har ofta dejter och saknar verkligen ett bra café! Massa lycka till idag tjejer och jag vet ni är grymma! Hoppas vi ses snart! Kramar Anna

2009-10-09 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0