Dumt att klaga.

Står på jobbet, klockan är lite över 08:00. Lyssnar på Bob Dylans julskiva. Dörren står öppen och jag nickar är grannarna som är på väg till jobbet. Ute vräker snön ner, inne är det varmt och ljus är upptända lite varstans.
Detta är första gången på många år som jag har julkänsla och jag gillar det.

Vårt lilla pepparkakshus som har börjat ge efter av vind och kyla.


Vår fina julegran, folk som går förbi brukar stanna och titta på allt krimskrams v
i ställer ut varje dag. Ingen dag är en andra lik. Snart är vi ikapp NK:s julskyltning. =)


Min skatt, min stolthet, mitt allt. Där, till vänster om disken brukar jag stå och morsa på folk som går förbi.


Mys på övervåningen.


Hörde ni, årets julklapp är kaffe. Iallafall om du frågar fröknarna på Con Amor. Vi har sålt kaffe till höger och vänster. Det är verkligen en perfekt present med finkaffe. Och vilket UNDERBART kaffe det blir sen. Oh my!
Jag har redan sippat i mig 2 dubbla nu på morgonen.


In position.


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja :P man känner sig lite som en nörd :P



tack

2009-12-21 @ 09:11:15
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: haha oja

2009-12-21 @ 09:52:27
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: anne

sv: du, den kan jag faktiskt VERKLIGEN rekommendera. mr lalle kunde sin sak!

2009-12-21 @ 10:56:04
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0