Ändrade planer.

Idag skulle jag ha åkt bil ner från Göteborg till Hasslö tillsammans med en vän men tyvärr så sket sig bilen.
Det blidde till att åka tåg istället. Wehej!
Det var ju lite tråkigt eftersom jag hade kommit hem ett par timmar tidigare med bil.

Jag har iallafall påbörjat min ledighet nu, den började för 2 timmar sedan. Det första jag gjorde var att dra hem och ta på mig löparkläderna. Det var en fröjd samtidigt som det var ett helvete att löpa i skogen. Det var snö och glashalt och man kunde inte ta i ordetligt så det blev att jag trippade fram 2 steg och halkade bak 1. Jag tog 1 mil idag, blev dock knappast andfådd eftersom jag inte kunde springa på med däremot så fick låren sig en omgång av den kuperade terrängen.
Som jag saknat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0