Goood morgon!

Idag vaknade jag med igentäppta bihålor igen, skit också.
Det blir knappast någon som helst träning för min del resten av veckan, men knappast någon vila heller.
=)
Idag lägger vi på ett extra kol och kör 14 härliga timmar på jobbet, likaså imorgon. Anledningen till denna hysteri är att vi har så otroligt mycket att göra. Förhoppningsvis så lugnar det ner sig till nästa vecka.

På lördag drar Bebopafestivalen igång och vi ska vara på plats. Det är en 50-talsfestival som några vänner till mig har dragit igång. Som det ser ut nu så kommer det att bli en given succé.

Nu är det mysmorgon för min del, i en halvtimma till ska jag sitta och bara koppla av innan hysterin börjar.
Jag älskar mina mysmorgnar.


Nu har det blivit så pass mörkt att jag kan ta tända ljus på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0