Söndagen i bilder.

Åååååh, vilken underbar ledig dag jag hade igår.
Sist jag hade en ledig dag var i påsk så det var ju ett tag sedan.
 
Söndagen började med att en ivrig Johanna kom ner vid 10:30, vi bor ju grannar vilket är väldigt smidigt. =)
Vi bestämde oss för att ta en söndagstur i bilen, jag, Johanna och Kristoffer.
Här är våran dag i bilder:



Lördagens Mexikanska fest blev lika mysig detta året. Tack alla som slöt upp.


Strålande solsken på väg ner mot Kungsbackas skogar.




Vi hittade ett underbart litet lantcafé ute i skogen som vi blev helt kära i.


Cafeét hade olika sektioner som var indelade i tidsepoker, det jag såååå fint!








Efter att ha inspekterat hela cafeét så satte vi oss i solen och drack kaffe.


Vissa passade på att bada i det fina vädret.


Vi tog oss en promenad ned till sjön.


Efter att vi var färdiga med att fika så åkte vi vidare, på vägen hittade vi en jättefin maskrosäng. Vi kunde inte låta bli att springa runt där och ta ystra glädjeskutt till andra bilisters förtjusning.




Efter att ha skuttat på den fina maskrosängen så besökte vi en gammal bygdegård där vi satte oss för äta vår pick-nick. Såklart så blev det våra egna mackor. =)


Till min förtjusning hittade vi en lanthandel, jag ÄLSKAR lanthandlar.


Efter att ha bilat runt hela dagen så stack vi till Skatås för en runda Freesbeegolf. För er som inte vet vad det är så är det som minigolf fast med en freesbee och banor som är över 100 meter långa ute i skogen.


Jag var knappast bäst men inte heller sämst.

Jag och Johanna vill inget hellre än att vara lediga varje söndag framöver. Tur att det bara är 1 månad kvar till vår semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0