Sovmorgon.

Idag ringde klockan med sitt gälla alarm vid 06:00 som vanligt. Fast idag gick jag inte upp som vanligt. Tanken var att skulle ut och ta milen i skogen men jag insåg att vilan var minst lika viktig så jag somnade resolut om och vaknade inte förrän 07:30. Nu är jag utvilad och har en lång stund på mig innan jag ska ner till jobbet som jag börjar klockan 10:00.
Det får helt enkelt bli ett pass ikväll som kompensation.

Att vila kroppen är minst lika viktigt som att röra på sig, tyvärr är jag ganska dålig på det då det alltid är så mycket som jag ska hinna med. Nu ska jag mysa i soffan en halvtimma till innan jag ska ta tag i tvätt och annat tråkigt.


Morgon i mitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0