Söndag eller torsdag?

Ja, idag är det torsdag fast det är söndag. Ja, ni fattar.

Alla är lediga, förutom vi då. På Con Amor har vi öppet alla dagar, ingen vila här inte. Däremot så öppnar vi ínte förrän 11:00 idag.

Jag startade min dag med att dra täcket över huvudet när klockan ringde 06:00. En halvtimma senare masade jag mig upp och slevade i mig frukost. Efter frukost så tog jag på mig träningskläderna och gav mig ut i skogen för att ge  gärnet med en löptur på 5 km och powerwalk i 5 km.

Förra veckan så dog en tant ute i skogen som jag springer i. Hon hade fått ett träd över sig. Det är lite lurigt därute för i vissa områden så råder totalt förbud mot uppröjning av träd och dylikt eftersom tanken är att naturen ska ha sin gilla gång. Fast det är nog inte meningen att tanter ska dö på kuppen.
Det är alltså någon form av reservat, jag springer igenom nordamerikansk skog, asiatisk skog, europeisk skog, det är vattenfall, sjöar, trollskog och vitsippedalar.

 Det är sjukt fint därute och det är sällan folk där eftersom det är en labyrint av stigar och dåligt skyltat. Det passar mig perfekt och jag har ägnat många timmar åt att reda ut detta nystan ska ni veta.

Jaja, jag tog mig hem helskinnad.
Nu är det dusch och sedan jobb för min del.

Ni andra får ha en skön ledig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0