Slut på veckan, slut på Jill.

Det har varit tungt att gå upp nu i dagarna två. Jag har ställt klockan på 08:30 och det har varit segt att resa sig upp ur sängen. Det börjar ta på krafterna att leva som jag gör.

=)

Idag stod vi nere på jobbet och undrade vart allt folk var. Det var inte en kotte ute på gatorna och när klockan var 12:00 hade vi haft två kunder. Tack vare en av våra stammisar så blev vi informerade om att  det var mors dag, vilket troligen hade att göra med den låga aktiviteten. Jag och Johanna tog ett kort styrelsemöte och efter 30 sekunder så hade vi bestämt oss för att stänga för dagen. (det är fint att vara chef ibland)

Vi ägnade istället  dagen åt att söndagsköra runt på landsbygden och folisofera men eftersom vi satt stilla så hade jag hade svårt att hålla ögonen öppna. Jag vill bara sova hela tiden, det är så jäklar jobbigt!

Jag avslutade i vart fall dagen med att chocka kroppen med 1 mil i skogen, hihihi.

Nu blir det sägen, fy fan vad tråkig jag är.

Imorgon kör vi igång med en ny spännande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0