Sköna söndagar.

Vilken helg! Herregud. Jag börjar bli för gammal, så är det bara.

Fredagen började 05:15 på morgonen och avslutades 22:00 efter att ha blivit full på 4 öl på after worken. Lördagen vaknade jag utvilad men med spängande huvudvärk som fick botas med cola och kaka på jobbet. Efter jobbet på lördagen så blev det ännu en after work hemma hos oss som höll i sig ända till midnatt. (tanten kan än)
Idag var huvudvärken något mildare men även denna gång fick cola och kaka sällskapa min gom.

(Det är svårt att hinna med allt men jag anser att jag gör så gott jag kan.)

Idag stängde vi Con Amor lite tidigare, tog en omväg förbi pizzerian för att sedan än en gång sätta oss vid vår damm och njuta av solen med flåttig mat.
Efter maten tog jag på mig träningskläderna och tog en lång promenad med Kristoffer uppe i Skatås.
Fantastisk avslutning på en trevlig helg.

Veckans träning har varit obefintlig i mina mått mätt. Det har blivit några långpromenader men knappats något mer eftersom kroppen inte har varit i fas.
Nu har jag och min kropp fått vila (ifrån träning iallafall) så nu blir det 2 veckor med stenhård träning innan vi lägger in lite vila inför den stora dagen.

För er som är nya på bloggen; jag driver ingen hysterisk anorexiblogg, däremot en hysterisk träning-inför-Göteborgsvavet.



Stora Delsjön.


Jag blev så ivrig av det fina vädret att jag tog ett par löpsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0