Och regnet det bara öser ner....

Det regnar, det verkligen skvalar ner. Det är nästan overkligt.
Min tanke var ju en löptur på sidådär 10 km efter jobbet men endast en idiot ger sig ut frivilligt i detta väder.
Eftersom jag är en halvidiot så var jag på väg att dra på mig träningskläderna men insåg att regnet och kylan skulle påverka mitt immunförsvar och att bli sjuk passar sig verkligen inte 1o dagar innan startskott.

Nu sitter jag istället i soffan och latar mig, inte dumt alls.
Om en liten stund ska jag på bio, det får bli den nya Robin Hood. Ska bli mysigt att sitta inne i mörkret i salongen och snaska på lite godis. Det är jag knappast värd men jag gör det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0