Neeeeeeeeeeeeej, nit, nit, nit!

Igår var en skitdag. Efter att ha jobbat ett par timmar så börjde golvet gunga, kroppen värkte och jag blev otroligt svag. Jag fick helt enkelt sätta mig ner och göra så lite som möjligt de sista timmarna.

När jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan men en påse ostbågar och låg där hela kvällen. Jag får inte vara sjuk. J.A.G F.Å.R I.N.T.E V.A.R.A S.J.U.K!!!
Kristoffer är krasslig, han har haft hosta och varit snorig i en vecka.
Vi har regler här hemma, ingen närkontakt, sånär som en puss på kinden då men längre än så kommer han inte.

Idag känns det bättre men det det gör mig knappast glad då min plan var att ute och springa milen i skogen.

Jag önskar mig bara en sak och det är att skiten som tagit över min kropp ska släppa nu, NU, NUUUUU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0