Lycka!!!

Idag ha det varit en lång dag på jobbet och efter att ha jobbat den långa dagen så tog jag på mig träningskläderna för en liten joggingtur/gåtur. Det har blivit så otroligt varmt i Göteborg så jag kunde ha enbart linne på mig istället för långtröja. Vi går minsann åt rätt håll.

Väl hemma så möts jag av en mycket trevlig överraskning.

Före


Efter


Min snälla Kristoffer har snickrat upp hyllor i garderoben för alla mina skor. Det råkar vara som så att jag har samlat på mig en hel del skor under åren och det började tryta med plats. Det gick så långt att Kristoffer undrade om jag inte kunde kasta några par, i samma ögonblick som Kristoffer sa detta så höll jag på att kasta ut honom.
Man kan säga att vi möttes halva vägen var.
Nu har jag världens bästa walk in closet med världens bästa skohylla i.

Tack min vän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0