Jills belöningssystem del 3

God morgon folkens! Härligt med sovmorgon. Idag drog jag mig ända till 08:00, jag har börjat förslappa mig, hihi.

Minns ni skorna som jag skulle belöna mig med om jag sprang duktigt?
Ääääummmm, jag var visst värd dom ändå. Varsta snygga löparskorna som sitter som en smäck. Jag var hos Löp & Sko och köpte skorna. Grabbarna där vet precis hur dom ska gå tillväga för att hitta en sko med den perfekta passformen, stödet och dämpningen. Förhoppningsvis så kommer inflammationerna i benen släppa efter vart.

Sen råkade jag visst köpa mig ett par nya heels, det var kärlek vid första ögonkastet och köpet var direkt nödvändigt för mitt eget bästa.

Jag slutar som sagt aldrig förvåna mig själv.
=)


Mina nya älsklingar.


Mina nya älsklingar nr 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0