Helgen hägrar.

Känner ni det? Helgen hägrar.
Det är en efterlängtad helg som ska firas med god mat och god dryck,ja som sig bör hemma hos Fröken Alexandersson.

Idag hade vi en fantastisk dag, vi slog nytt kassarekord. Det känns helt sjukt för ändå känner vi knappast att det varit jobbigt. Det underlättar ju såklart att vi jobbat sida vid sida i så många år, det flyter liksom på av sig själv.

Minns ni beställningen som vi hade förra veckan? Vi fick massa positiv feedback på maten, studenterna älskade det. Ibland undrar jag vad vi gör annorlunda mot andra men jag antar att det är vår passion och långa erfarenhet som spelar in.

Jag har även hunnit med att beta av veckans första träningspass, det blev 4 intensiva kilometrar med mina nya skor. Hej vad det gick undan!!!

Imorgon är det fredag och alla vet väl vid det här laget vad det innebär.
Upp med tuppen 05:15, susa ut och handla råvaror för att sedan ha morgonmys på Con Amor.

Som jag längtar! (Ja förutom att stiga upp 05:15 då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0