Fredagsmyset fortsätter.


Ååååh, vad härligt jag har det nu!
Sitter och lyssnar på Jack Johnson, dricker vin och tänker tillbaka på svunna tider.

Eftersom det är fredag är allt lite hafsigt, jag sitter här i mina Thaibyxor, är lite småskitig efter en långdag på jobb och luktar skaldjur om händerna, Kristoffer hann visst inte ens få på sig en tröja till middagen.
Fint folk, fint folk.

Förätten blev sallad på cherrytomater, machesallad, riven parmesan, lite god olivolja och på toppen strödde jag lite flingsalt med röktoner.

Huvudrätt blev ju då soppan på fina fisken och parmesansticks. Rackans så göttans det blev!

Nu vankas det dessert!
Kristoffer är nere och köper smågodis till mig som jag ska få snaska på tillsammans med Kvarteret Skatan på SVT Play i sängen.

Tack för en härlig dag, nu har jag banne mig gjort mitt.



Delikat förrätt som ger plats till det som komma skall.




Att dricka rödvin till sjömat är fyfy, men som ni säkert vet så skiter jag i sådant trams.
 Jag gör det jag vill göra och det har jagalltid gjort, färdig med det. Så.



En soppa som smakade över förväntningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0